کجا ایستاده ام؟؟


زنــــــــــــــــــدگی،،سرگذشت درگذشت آرزوهـــــــــاست....
by : x-themes


زندگی به من آموخت..
که ،،،
هرگز شکست نخورم...
با روزگار قهر نکنم...
به دنبال سرنوشت خود روم...
باید کسی را دوست بدارم...
و...
و...
ولی هر چه سعی میکنم،،،
نمیفهمم کجای جاده ایستاده ام...؟؟؟
  همین جا بایستم.نمی دانم باید جلوتر روم یا..
هرگز نفهمیدم...
تو کجای زندگی مرا گرفتی و کجای آن ایستاده ای؟؟؟
ولی فهمیدم که تنها نیستم....
تو در کنار منی آری تو...
در قلب منی...
مرا تنها نمیگذاری،،
چه ایستاده باشم،،
و یا...
به راهم ادامه دهم...
من نفهمیدم کجای زندگی ایستاده ام...
ولی توکه،،،
در کنارمنی احساس میکنم
در سراشیبی جاده زندگی هستم
و به انتهای مسیر کم کم دارم نزدیک میشوم...
درکنارم بمان...

"zahra"
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 13 شهريور 1392 22:19 |- exe -|

ϰ-†нêmê§